Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی اولین باشگاه فکری کشور در همدان راه‌اندازی می‌شود

اولین باشگاه فکری کشور در همدان راه‌اندازی می‌شود

مسئول کمیته بازی‌های فکری هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: با پیگیری‌های مستمر این کمیته مجوز نخستین باشگاه فکری کشور در همدان صادر شد.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا خرمرودی اظهار داشت: با پیگیری کمیته بازی‌های فکری و حمایت های اداره کل ورزش و جوانان، هیات ورزش های همگانی همدان و نیز انجمن بازی‌های فکری کشور، اولین باشگاه بازی‌های فکری در این استان به صورت رسمی راه اندازی شد

وی بیان کرد: کمیته بازیهای فکری همدان از سال ۱۳۹۲ با فعالیت های خلاقانه از قبیل برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، همایش و نشست های ماهانه، مسابقات استانی، منطقه ای و ملی و دوره های آموزشی تخصصی در زمینه بازیهای فکری با هدف ایجاد فرهنگ استفاده از بازیهای فکری و رشد و پرورش خلاقیت در بین کودکان، نوجوانان و خانواده ها تاسیس شد.

خرمرودی افزود: باشگاه فکری مکانی پر نشاط برای همه گروه های سنی و خانواده ها است که ساعت ها در کنار هم بازی کنند و مسیر پیروزی را فرا گرفته و از شکست ها درس بگیرند.

وی اضافه کرد: در این باشگاه گروه های سنی مختلف با برگزاری مسابقه، مهارت های ذهنی، فردی و اجتماعی خود را افزایش می دهند.

مسئول کمیته بازی های فکری هیات ورزش های همگانی استان همدان یادآور شد: باشگاه فکری همدان با داشتن ۳۰ نیروی انسانی، اتاق های اختصاصی، ابزارآلات آموزشی و بازی های فکری، رومیزی و پازل ها مختلف، کافه، بوفه و فروشگاه ، همه روزه آماده ارائه خدمات به علاقه مندان است./ ایرنا همدان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن