Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی وقوع ۱۰ حادثه برفی در محورهای همدان/ امدادرسانی به ۸۳ حادثه‌دیده

وقوع ۱۰ حادثه برفی در محورهای همدان/ امدادرسانی به ۸۳ حادثه‌دیده

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان اعلام کرد: با توجه به بارش برف و باران شدید در استان، شب گذشته ۲۷ تیم عملیاتی از نیروهای هلال‌احمر در محورهای مواصلاتی مشغول امدادرسانی بودند.

 

به گزارش "همدان نیوز"، علی سنجربگی با اشاره به امدادرسانی به در راه‌ماندگان برف و کولاک همدان اظهار کرد: طی این مدت در شهرستان‌های همدان، اسدآباد، بهار، ملایر، نهاوند، کبودراهنگ، رزن، تویسرکان و فامنین نیروهای امدادی به ارائه خدمات پرداخته‌اند و افراد حادثه‌دیده نیز از خدمات امدادی هلال احمر بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مسافران اتوبوس‌های این مسیر به علت ترافیک گردنه اسدآباد در محور کرمانشاه- همدان و همچنین کردستان- همدان در شهرستان‌های بهار، اسدآباد و نهاوند اسکان یافتند.

سنجربگی با اشاره به اینکه شب گذشته ۱۰ مورد حادثه داشتیم و تعداد افراد حادثه‌دیده ۹۱ نفر بود که از این تعداد به ۸۳ نفر امدادرسانی شد، اضافه کرد: از این تعداد، سه نفر مصدوم بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند، یک نفر به صورت سرپایی درمان شد و مابقی افراد هم اسکان اضطراری یافتند.

وی با بیان اینکه اغلب افراد حادثه‌دیده دیشب متأثر از بارندگی دیشب بودند و حوادث به وقوع پیوسته در تمام محورهای استان بوده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه یخ‌زدگی محورهای مواصلاتی نداشتیم اما برای حادثه‌دیدگان به علت کاهش دید مشکلاتی پیش آمد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان در پایان به امدادرسانی به یک خودرو در محور اسدآباد- همدان اشاره کرد و گفت: یک مادر باردار جزو سرنشینان این خودرو بود که توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی به خودروی آنها انجام گرفت./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن