Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی دریافت هرگونه وجه به غیر از بیمه و کتب درسی و استعلام ثبت احوال در فصل ثبت نام ممنوع است

دریافت هرگونه وجه به غیر از بیمه و کتب درسی و استعلام ثبت احوال در فصل ثبت نام ممنوع است

روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که دریافت هرگونه وجهی به غیر از وجوه مربوط به بیمه، کتب درسی و استعلام ثبت احوال در فصل ثبت نام ممنوع است.

به گزارش "همدان نیوز"، مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به خبری با عنوان "عدم برخورد قاطع با متخلفان سبب تداوم اخذ وجه از والدین در مدارس دولتی شده است"، توضیحاتی در قالب جوابیه ارائه کرده است.

در این جوابیه آمده است:

مدیر عامل محترم خبرگزاری خانه ملت

با سلام و احترام

عطف به مطلب مندرج در آن رسانه مورخ 96/4/25 با عنوان "عدم برخورد قاطع با متخلفان سبب تداوم اخذ وجه از والدین در مدارس دولتی شده است "عین جوابیه اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه را به اطلاع می‌رساند:

براساس قوانین جاری کشور و بخشنامه‌های سالانه ثبت نام از جمله ماده1 بند(د) دستورالعمل ثبت نام به شماره 400/23750 مورخ 95/2/19 دریافت هرگونه وجهی به غیر از وجوه مربوط به بیمه، کتب درسی و استعلام ثبت احوال در فصل ثبت نام ممنوع می‌باشد. لذا اصحاب رسانه و اولیای محترم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند موضوع را از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات این اداره کل به نشانی shekayat.medu.ir اعلام و پیگیری نمایند.

خواهشمند است طبق قانون مطبوعات و رسانه‌ها نسبت به درج جوابیه این مرکز در آن رسانه اقدام لازم صورت گیرد./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن