Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تعامل می‌کنم اما تداخل نمی‌پذیرم

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان همدان:
تعامل می‌کنم اما تداخل نمی‌پذیرم

مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان همدان گفت: اگر بتوانم از همه ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی بهره بگیرم، استفاده و تا جایی که بتوانم تعامل خواهم کرد اما تداخل را نمی پذیرم.

 

به گزارش خبرنگار " همدان نیوز"، مصطفی خزاعی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه گاهی نگاه به مدیریت، سخت افزاری و گاهی نرم افزاری است، اظهار داشت: ساختن یک ساختمان به عنوان اقدامی سخت افزاری قابل مشاهده است اما اقدامات نرم افزاری این گونه نیست.

وی ادامه داد: امید می رود با همراهی مجموعه استان، بتوانم این راه سخت و دشوار را طی کنم.

خزاعی با بیان اینکه دغدغه استاندار مبنی بر ماندگاری مدیرکل آموزش و پرورش نشان از درایت و لیاقت اوست، یادآور شد: در طول چندین سال خدمتم همواره خود را سرباز نظام می دانستم و از پذیرفتن مسیولیت در هر شرایطی سربازز نزدم اما تکدی مدیریت نداشته ام و برای ماندن در این جایگاه نیز تکدی گری نخواهم کرد.

وی افزود: اگر بتوانم از همه ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی بهره بگیرم، استفاده و تا جایی که بتوانم تعامل خواهم کرد اما تداخل را نمی پذیرم.

وی افزود: اگر شرایط محیا بود و توانستم از فرهنگیان دفاع کنم، می مانم اگرنه کارم را کنار می گذارم.

خزاعی با تأکید بر اینکه افراط و تفریط آسیب است، یادآور شد: تعجیل و یا حوصله در تصمیم گیری نیز نوعی آسیب به شمار می آید و آنچه که به صلاح است تدبیر و عقلانیت است که با همراهی فرهیختگان حاصل می شود.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن