Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی سهم همدان از باران‌های پاییزی چقدر بود؟

ترحم آسمان به لب‌های خشکیده زمین؛
سهم همدان از باران‌های پاییزی چقدر بود؟

همدان با گذشت نزدیک به سه ماه از فصل پاییز و بارش کم و بیش باران، در چند روز گذشته روزهای بارانی را تجربه کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، استان همدان در چند روز گذشته شاهد بارش رحمت الهی بودند که سهم ملایر از دیگر شهرستان های استان بیشتر بود.

میزان بارش به ثبت رسیده در 24 ساعت گذشته در شهرستان همدان هشت میلی متر، ملایر 27 میلی متر، نهاوند 14 میلی متر، تویسرکان 20 میلی متر، کبودرآهنگ 13 میلی متر، رزن 10 میلی متر، فامنین 6 میلی متر، اسدآباد 10 میلی متر و بهار 12 میلی متر بوده است.

از ابتدای مهرماه همزمان با سال زراعی جدید نهاوند بیشترین  سهم را از دست و دلبازی آسمان داشته و 46 میلی متر بارندگی در این شهرستان به ثبت رسیده است.

میزان بارش استان همدان در این ایام 222 میلی متر بوده که 13 میلی متر به همدان، 44 میلی متر به ملایر، 33 میلی متر به تویسرکان، 16 میلی متر به کبودرآهنگ، 20 میلی متر به رزن، 6 میلی متر به فامنین، 14 میلی متر به بخش قهاوند، 14 میلی متر به اسدآباد و 16 میلی متر به بهار اختصاص دارد.

بر اساس آنچه در آمار اداره کل هواشناسی استان همدان آمده، شهرستان فامنین کمترین سهم را از بارندگی در سال زراعی جاری دارد.

همدان در روزهای آینده بر اساس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی، افزایش دمای هوا را تجربه خواهد کرد و در سه روز آینده خبری از بارندگی در استان نخواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن