Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا سنگ مزار فروش‌های همدان منتقل می‌شوند

سنگ مزار فروش‌های همدان منتقل می‌شوند

رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان گفت:عزم شورا و شهرداری کمک به انتقال سنگ مزار فروش‌ها است.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید بادامی نجات در کمیسیون خدمات شهری با موضوع مدیریت بازارها و با حضور نمایندگان شهرداری و اتاق اصناف، بیان کرد: عزم شورا و شهرداری کمک به انتقال سنگ مزار فروش‌ها است، شهرداری با ایجاد مغازه‌هایی در بلوار بهشت و تسهیل عرضه آن به فعالان در این عرصه، سعی بر رفع مشکل در این بخش داشته و نیاز به همراهی کسبه در این صنف است.

وی با یادآوری این مهم که در شورا منافع شهرداری و عموم شهروندان در تصمیم‌گیری‌ها به ویژه در موضوع سنگ مزار فروش‌ها در نظر گرفته می‌شود، گفت: در صورت نگاه صرف اقتصادی، شهرداری می‌توانست این مغازه‌ها را به مزایده بگذارد اما در نگاه حمایتی فروش اقساطی برای فعالان در این بخش دیده شد.

بادامی نجات در ادامه صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه نمی‌توانیم بیت‌المال را به قیمت پایین بفروشیم، خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از فعالان در این صنف و رفع مشکلات موجود، می‌توانیم تسهیلاتی ایجاد کنیم که پرداخت ۳۰ درصد مبلغ کارشناسی به صورت نقد و مابقی به صورت اقساط از جمله این تسهیلات است.

در ادامه این جلسه، احمد گازرانی نیز با بیان اینکه اتفاق خوبی طی سال‌های گذشته در مجموعه شورا، شهرداری و اصناف رقم خورده است، اظهار کرد: انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و همکاری‌ها در بحث صنوف آلاینده در این راستا بوده است.

رئیس اتاق اصناف استان همدان، انتقال پرنده فروش‌ها را از جمله اقدامات خوب طی این سال‌ها برشمرد و گفت: انتقال کشتارگاه قدیم در خضر نیز با ورود خوب دادستانی انجام شد.

وی خواستار همراهی شورا و شهرداری به منظور رفع مشکلات اصناف شد و بیان کرد: امروز باید به گونه‌ای عمل شود که اصناف و اتاق اصناف به توسعه شهر کمک کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن