Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی رتبه کسب و کار همدان در کشور از 24 به 11 رسید

رتبه کسب و کار همدان در کشور از 24 به 11 رسید

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: رتبه کسب و کار استان در سال 94، 24 بود که در سال قبل به رتبه 11 ارتقاء یافت.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، سیدناصر محمودی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با بیان اینکه دوره آموزشی نحوه مذاکره با حضور 200 نفر از مدیران و کارشناسان دستگاه ها در استان برگزار شد، گفت: این دوره در سری دوم با محوریت بهبود وضعیت کسب و کار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جلسات با سرمایه گذاران آلمانی و ایرلندی برای ایجاد نیروگاه خورشیدی، اظهار داشت: رایزنی از سوی یکی از سرمایه گذاران شهرستان رزن برای جذب سرمایه گذار از کره جنوبی انجام شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با بیان اینکه وضعیت کسب و کار در چند سال گذشته بهبود یافته است، خاطرنشان کرد: رتبه همدان در سال 94 از 24 به 11 در سال 95 بهبود یافته است.

محمودی همچنین تصریح کرد: 50 سرمایه گذار سرشناس در حوزه های مختلف دعوت خواهند شد تا مشکلات مهم حوزه سرمایه گذاری را اعلام کنند.

وی در ادامه از مدیران خواست تا نسبت به جذب اوراق خزانه اسلامی اقدام کنند و در این خصوص گفت: فرصت جذب این اوراق تا 31 تیرماه امسال بود که تمدید شده و تقاضا می شود مدیران برای جذب آن اقدام کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن