Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بررسی 19 طرح اشتغالزای روستایی در شهرستان همدان

بررسی 19 طرح اشتغالزای روستایی در شهرستان همدان

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان گفت: 19 طرح اشتغالزای روستایی  شهرستان همدان با 146 میلیارد ریال تسهیلات مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.

به گزارش "همدان نیوز"، رضا زمانی در جلسه ویژه بررسی طرح های اشتغالزایی روستایی شهرستان همدان گفت : در این جلسه 19 طرح اشتغالزای روستایی مورد بررسی قرار گرفت که 16 طرح مربوط به روستاهای بخش مرکزی و 3 طرح مربوط به روستاهای بخش شراء است.

وی افزود : تسهیلات در نظر گرفته شده برای این 19 طرح 146 میلیارد ریال است که از طریق صندوق کار آفرینی امید و بانک سینا به متقاضیان پرداخت می گردد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان اظهار کرد : 5 طرح اشتغالزا مقرر شد توسط فرمانداری برای بررسی و رفع مشکل به دبیرخانه ستاد تسهیل استان ارسال شود.

وی با اشاره به اینکه از 19 طرح اشتغالزا 4 طرح مشکل تامین وثیقه دارند اظهار کرد: طرحهایی که مشکل وثیقه دارند برای پیگیری و رفع مشکل باید به صندوق ضمانت استان مراجعه نمایند.

وی خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده 3 طرح در دست بررسی توسط بانک سینا شد و افزود : 2 طرح ارایه شده توسط متقاضیان نیز باید توسط متقاضیان طرح توجیهی جدید تهیه و ارایه شود.

زمانی تصریح کرد: در خصوص 5 طرح اشتغالزای دیگر نیز با رفع موانع پیش روی این طرحها متقاضیان باید مراحل بعدی را برای دریافت تسهیلات پیگیری نمایند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن