Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی افزایش سفر با قطار همدان در صورت استقبال همدانی‌ها

افزایش سفر با قطار همدان در صورت استقبال همدانی‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در صورت استقبال از سوی هم‌استانی‌ها، تعداد سفرها با قطار افزایش می‌یابد.

به گزارش "همدان نیوز"، فرهاد فرزانه با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت برای اولین سفر قطار همدان به مشهد مقدس عنوان کرد: در صورت اســتقبال از سوی هم استانی‌ها می‌توان امیدوار بود شرکت راه آهن ایران تعداد سفرهایش را افزایش داده و حتی می‌توان در هفته شاهد سه سفر از همدان به مشهد و بالعکس بــود؛ زیرا همانگونه که مشخص است هر شرکتی در راستای سوددهی بیشــتر خود به دنبال ارائه خدمات بهتر خواهد بود

وی یادآورشد: همانگونه که گفته شد وجود ناوگان حمل ونقل ریلی در هر استان در راستای توسعه یافتگی امری است انکارناپذیر که لازمه ماندگاری آن در هر استان حمایت و استقبال از سوی شهروندان است.

وی تصریح کرد: لذا به نظر می‌رسد برای اینکه بخواهیم با استقبال مردم مواجه شویم ابتدا باید زیرساخت‌های لازم را در این زمینه فراهم کنیم.

فرزانه اظهار کرد: امیدواریم مسئولان استانی با اندیشه های حساب شده به دنبال جذب هم استانی‌ها در جهت استفاده از قطار در مسافرت‌های خود برآیند.

از سوی دیگر نمی‌توان از نقش انکارناپذیر مردم همدان در ماندگاری این ناوگان چشم پوشی کــرد. چراکه اگر هم استانی‌ها خواستار این هستند که حمل ونقل ریلی ما هر روز، خدمات بهتری را در جهت رفاه حال آنها ارائه کند، نیازمند حمایت و استفاده از این مزیت جدید در استان است تا خدایی ناخواسته حمل ونقل ریلی نیز سرنوشتی همچون فرودگاه را تجربه نکند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن