Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث تصادف در جاده غار علیصدر ۲ کشته برجای گذاشت

تصادف در جاده غار علیصدر ۲ کشته برجای گذاشت

تصادف در جاده غار علیصدر محدوده میدان انصارالامام و میدان شهید سلیمانی(نیایش) همدان، ۲ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بهار، اقدامات لازم درمانی توسط نیروهای امدادی پایگاه جاده ای لالجین انجام و فرد مصدوم به بیمارستان بعثت انتقال داده شد.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: رانندگی فردی ۱۸ ساله بدون گواهینامه، شب گذشته موجب بروز تصادف در شهرستان نهاوند و مرگ سه نفر شد.

سرهنگ علی فکری اظهار کرد: نظارت نکردن خانواده ها بر رانندگی فرزندان و قرار دادن خودرو در اختیار فرزندان بدون گواهینامه موضوعی است که برخی مواقع موجب بروز سوانح سهمگین و داغدار شدن خانواده‌ها می شود.

وی اضافه کرد: بی توجهی به مسئولیت های فردی و اجتماعی برخی مواقع برای افراد گران تمام می شود که تصادف شب گذشته نمونه ای از این موضوع است.

رییس پلیس راه استان همدان یادآوری کرد: شب گذشته خودرویی با سه سرنشین نوجوان و بدون گواهینامه با سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت تردد کرده که به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، این خودرو در حوالی روستای لیلی یادگار بخش خزل شهرستان نهاوند واژگون شد.

سرهنگ فکری ادامه داد: پس از واژگونی، خودرو بر روی زمین کشیده شده و با کامیون کمپرسی برخورد کرد که هر سه سرنشین سواری جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: مسیر نهاوند به کرمانشاه یکی از مسیرهای حادثه خیز استان همدان به شمار می رود که برای مدتی شمار سوانح در این جاده فروکش کرده بود.

رییس پلیس راه استان همدان افزود: به منظور ایمن سازی این جاده پر ترافیک تعریض این جاده در حال انجام است و راننده کامیون نیز با وجود قرار دادن سنگ برای عبور نکردن خودروها از این جاده در دست اجرا، وارد این مسیر شده و خلاف جهت در حال تردد بود.

سرهنگ فکری تاکید کرد: هر چند افراد بدون گواهینامه سهم کمی از سوانح رانندگی استان را به خود اختصاص دادند اما در بیشتر مواقع تصادفات آنها موجب مرگ گروهی افراد می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن