Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سارق طلافروشی‌های همدان دستگیر شد

سارق طلافروشی‌های همدان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: سارق مغازه های طلافروشی بازار زرگرهای شهر همدان توسط عوامل کلانتری شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی نجفی صالح بیان کرد: با اعلام یک فقره سرقت از یک مغازه طلافروشی در بازار زرگرها، مراتب برای شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس ماموران کلانتری ۱۳ "عین القضات" شهر همدان با انجام اقدامات پلیسی و پیگیری های تراکنش بانکی یک مراجعه کننده خانم، موفق به شناسایی این فرد شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ نجفی اظهار کرد: متهم پس از انجام تحقیقات خاص پلیسی به سه فقره سرقت از مغازه طلافروشی به روش «کش و روزنی» اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: با اعلام یک مورد سرقت موتورسیکلت در شهرک "مدرس" شهر همدان، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل سرقت حاضر شدند و پس از انجام تحقیقات خاص پلیسی و دریافت مشخصات ظاهری سارق و تطبیق با سوابق سارقان، فردی را در این خصوص شناسایی کردند.

سرهنگ نجفی صالح افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را که دارای ۱۰ فقره سابقه سرقت و زندان بود دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

وی اضافه کرد: متهم با انجام تحقیقات خاص پلیسی به سه فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و در این رابطه یک دستگاه موتورسیکلت کشف و به مالباخته تحویل داده شد و تلاش برای شناسایی۲ مالخر دیگر ادامه دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن