Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سارقان منازل همدان دستگیر شدند

سارقان منازل همدان دستگیر شدند

رئيس پليس آگاهي استان همدان از دستگيري سارقان منزل و کشف 8 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ علي اسد بيگي در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت منزل در شهر همدان به اين شيوه و شگرد که سارقان در ساعات اوليه صبح و پس از اطمينان از خالي بودن منزل از سکنه از آن سرقت کرده اند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی ها مشخص شد، سارقان در فرصت مناسب وارد منزل شده و وسايلي از قبيل 2 دستگاه تلويزيون ال سي دي ، 4 دستگاه گوشي موبايل، سرويس مرواريد، سرويس نقره جات، يک دستگاه لب تاب و مقداري مدارک را سرقت کرده و با يک دستگاه خودرو پرايد مشکي رنگ از محل متواري شده اند.
اين مقام مسئول در ادامه بيان داشت: بلافاصله از طريق سامانه همياب شماره سريال و خطوط گوشي هاي مسروقه ثبت شد تا اين که یکی از کارکنان يگان امداد استان البرز حين گشت زني به فرد ناشناسي مشکوک و در حين تعقيب و گريز نامبرده دستگير و در بازرسي وي تعداد 6 دستگاه گوشي موبايل مسروقه از همدان کشف مي شود.
وي افزود: با تعامل صورت گرفته با پليس آگاهي استان البرز نسبت به دستگيري همدست وي اقدام و متهمان به پليس آگاهي همدان منتقل شدند که در مواجهه با دلايل و ارائه مدارک و مستندات موجود به 8 فقره سرقت منزل به ارزش تقريبي 3 ميليارد و 200 ميليون ريال در سطح شهرستان همدان اعتراف کردند.
سرهنگ اسدبیگی تصریح کرد: کليه محل هاي سرقت و مالباختگان با راهنمايي سارقان شناسايي و نيمي از اموال مسروقه توسط خانواده متهمان به پليس آگاهي منتقل و به مالباختگان تحويل و نامبردگان با قرار قانوني مناسب روانه زندان شدند.
رئيس پليس آگاهي استان همدان در پايان گفت: از شهروندان درخواست می شود از باز کردن درب ساختمان براي افراد ناشناس (آپارتمان ها) خودداري نمايند و رفت و آمد هاي مشکوک را به مدير ساختمان و يا پليس 110 گزارش کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن