Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف کارگاه تولید شوینده‌های تقلبی در ملایر

کشف کارگاه تولید شوینده‌های تقلبی در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف کارگاه تولید مواد شوینده تقلبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ محمد باقر سلگی اظهار داشت: در پی کسب اخبار رسیده در خصوص فعالیت غیرقانونی يک کارگاه توليد مواد شوينده که بدون مجوز اقدام به ساخت و توليد مواد شوينده مي کند، اين موضوع با توجه به احتمال افزایش شيوع بيماري کرونا و در معرض خطر قرار گرفتن سلامت شهروندان به صورت ويژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با حضور ماموران اداره اماکن و مرکز بهداشت در بازرسی از محل مذکور، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی، تعداد 25 کارتن 20 ليتري مايع قالي شويي فاقد مجوز ، تعداد 40 بشکه 40 کيلوگرمي پودر پر کلرين ، تعداد 50 کيسه 10 کيلوگرمي پودر شستشوي صنعتي و تعداد 90 کيسه 8 کيلوگرمي پودر شستشوي PeVsil فاقد مجوز کشف شد .
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: با تشکیل پرونده قضائی این کارگاه غیرقانونی پلمپ و یک متهم نیز تحویل مراجع قضائی شد.
این مقام انتظامی در خاتمه با تشکر از عزم جدی دستگاه قضائی در برخورد قاطعانه با تولید کنندگان غیرقانونی اقلام بهداشتی غیرمجاز و همکاری مجدانه ماموران شبکه بهداشت با پلیس ملایر در این ماموریت حیاتی، بیان داشت: شهروندان در صورت مواجهه با هر نوع رفتار مشکوک، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های 110 اطلاع دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن