Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگيري دو نفر از عوامل اغتشاشات در همدان

دستگيري دو نفر از عوامل اغتشاشات در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسايي و دستگيري 2 نفر از عوامل اغتشاشات وحمله به بانک مسکن شهرستان شهریاردر همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشريح اين خبر گفت: به دنبال وقوع يک فقره سرقت باطري کاميون در شهر همدان، اکيپي از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به محل اعزام و با بررسي های ميداني و بازبيني دوربين هاي مدار بسته مشخص شد، سارقان 2 نفر بودند که با خودرو پژو پارس سفيد رنگ اقدام به سرقت کرده اند.

وي افزود: با شگردهای خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، متهمان در مسير تهران به كرمانشاه در حركت هستند كه خودروي آن ها توسط ماموران پلیس آگاهی استان همدان شناسایی و متوقف شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسي از این خودرو، اموالي از قبيل: گوشي،  انگشتر، گردنبند، كارت عابر بانک، شمشير، چاقوي بزرگ و تعدادي تصوير اوراق بانکي نيمه سوخته بانک مسکن شهريار و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی ، در تحقيقات و بازجویی های فنی، به 3 فقره سرقت باطري کاميون و پيکان وانت در شهر همدان اعتراف و اظهار داشتند دراغتشاشات تهران وشهرستان شهريار  شركت داشته و اين اسناد بانکی را در حمله به بانک مسکن شهریار سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه گفت: هر 2 متهم دارای سوابق متعددي از جمله شرارت ، چاقو كشي وسرقت مسلحانه هستند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن