Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث ‌انجام روزانه 113 مأموریت توسط اورژانس همدان در نوروز96

‌انجام روزانه 113 مأموریت توسط اورژانس همدان در نوروز96

رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي همدان از ‌انجام روزانه 113 ماموریت توسط اورژانس 115 در طرح سلامت نوروزی خبر داد و گفت: این ميزان مأموريت‌ به نسبت متوسط روزانه آن در طول سال، تقريباً 13 درصد افزایش داشته است.

به گزارش "همدان نیوز"، حبیب معصومی با بیان اینکه سال گذشته 46 مأموریت اورژانس هوایی در استان همدان انجام شد، اظهار کرد: در این مأموریت‌ها 58 نفر مورد مراقبت‌ پیش‌بیمارستانی قرار گرفته و به بیمارستان‌های مرکز استان منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد مأموریت 23 مورد تصادفی و 23 مورد غیر تصادفی بود، گفت: سال گذشته جمع مأموریت پروازی 64 ساعت بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه با بیان اینکه سال گذشته شهرستان فامنین با 14 اعزام به مرکز استان در رتبه نخست مأموریت‌های اورژانس هوایی قرار گرفت، افزود: شهرستان همدان و کبودراهنگ هرکدام با هفت مأموریت در رتبه دوم و اسدآباد با یک اعزام در رتبه آخر مأموریت‌های اورژانس هوایی استان قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع مأموریت‌های اورژانس هوایی استان طی سال گذشته، چهار مأموریت در امدادرسانی به استان‌های مجاور گزارش شده است.

معصومی با بیان اینکه اورژانس هوایی استان به طور متوسط هفته‌ای یک پرواز در راستای نجات جان مصدومان و مدجویان انجام داده است، گفت: ‌روزانه 113 ماموریت در طرح سلامت نوروزی امسال توسط اورژانس 115 انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان مأموریت‌ها به نسبت متوسط روزانه آن در طی سال، تقریباً 13 درصد افزایش داشته است. افزود: اورژانس 115 استان با 51 پایگاه شهری، جاده‌ای و هوایی طی سال گذشته 37 هزار و 173 مأموریت انجام داد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن