Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث تردد هفت میلیون خودرو در جاده‌های همدان

تردد هفت میلیون خودرو در جاده‌های همدان

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: هفت میلیون و 674هزار دستگاه خودرو از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 13 فروردین 96 از جاده های این استان تردد کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا عزیزی افزود: میزان ترددها در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: نوروز امسال جاده های همدان - تهران، آزاد راه همدان - ساوه و جاده همدان به سمت کرمانشاه پرترددترین محورهای این استان بوده اند.

وی بیان کرد: شماری از مسافران نوروزی با وجود پایان یافتن تعطیلات به مقصد بازنگشته اند بنابراین هم اینک شاهد ترافیک نیمه سنگین در جاده همدان -کرمانشاه هستیم.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: جاده مسیر گنجنامه همدان به شهرستان تویسرکان به دلیل خطر ریزش و سقوط سنگ و نامین بودن این جاده از اوایل زمستان مسدود شده است.

سرهنگ عزیزی افزود: این جاده تنها تا قسمت پیست اسکی باز بوده که روز گذشته این مسیر چهار کیلومتری نیز توسط عوامل پلیس راه مسدود شد.

وی با ذکر اینکه در روز طبیعت سانحه رانندگی منجر به فوت رخ نداده است یادآوری کرد: 12 فروردین یک دستگاه پژو یک عابر را هنگام عبور از عرض خیابان در روستای زاغه زیر گرفت و این عابر جان باخت.

منبع: ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن