Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث مروری بر محدودیت‌های ترافیکی 13 بدر در همدان

مروری بر محدودیت‌های ترافیکی 13 بدر در همدان

بنابر اعلام پلیس راه استان همدان، محدودیت های ترافیکی روز 13 بدر در 6 محور سراب گیان، سراب گاماسیاب و جاده های سد اکباتان، ابرو و چشین، گنجنامه و امامزاده محسن(ع) اجرا می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، محدودیت های ترافیکی روز 13 بدر از ساعت هفت صبح تا ساعت 24 شب اجرا خواهد شد و در این راستا تردد انواع کامیون، کامیونت، اتوبوس، مینی بوس و موتورسیکلت در محورهای سراب گیان و گاماسیاب، سد اکباتان، ابرو و چشین، گنجنامه و امامزاده محسن(ع) ممنوع است.

در زمان بازگشت از مراسم روز 13 یعنی بعدازظهر و عصر آن روز که مردم  به سمت شهرهای می آیند در راستای تسهیل بازگشت بار ترافیکی به سمت شهرها از ساعت 17 تا 22 تردد در محورهای ذکر شده به سمت شهرها یک طرفه می شود.

برخورد شدید با افراد متخلف در روز 13 به در اعمال خواهد شد و سوار کردن مسافر در قسمت بار وانت بارها و کامیون ها و نداشتن کلاه ایمنی از سوی راکبان موتورسیکلت ها تخلف محسوب می شود.

هر راکب موتورسیکلتی هم که بدون کلاه ایمنی باشد حال چه خودش کلاه ایمنی استفاده نکند و چه نفرات سوار شده در کنار موتورسوار  تا 60 هزار تومان اعمال قانون شده و همچنین موتورسکیلت او نیز توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.

اگر راکب برای نخستین مرتبه مرتکب این نوع تخلف شود، تا یک هفته و اگر برای مرتبه دوم باشد متورسیکلت او تا یک ماه اعمال قانون شده و توقیف می شود.

کامیون ها، کامیونت ها و وانت بارها هم اگر در مکان های غیرقانونی مسافر سوار کنند، به ترتیب ضمن اعمال قانون به مبلغ 50 هزار تومان و 60 هزار تومان جریمه می شوند و همچنین نبستن کمربند ایمنی سبب جریمه شدن 110 هزار تومان می شود.

در صورت مشاهده این گونه موارد، سرنشین غیر متعارف پیاده و به سمت شهر برگشت داده می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن