Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به مناسبت آغاز دهه فجر

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به مناسبت آغاز دهه فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پیامی، چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احمدرضا احسانی به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر، پیام صادر کرد.
در متن این پیام آمده است:

«إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ وَ رَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّهِ أَفْوَاجًا»
دهه فجر انقلاب با رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) و ایثار، مقاومت و جهاد مردم انقلابی در برابر مزدوران رژیم طاغوت، آغازگر حاکمیت اسلام، نظام جمهوری اسلامی و امید مردم به بالندگی ایران شد.
اینک پس از چهل و سه سال با هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، ایستادگی مردم در برابر جنگ‌های اقتصادی و اجتماعی، از خودگذشتگی شهدای گرانقدری چون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جان‌فشانی شهدای هشت سال دفاع مقدس و تلاش‌های سربازان گمنام و نامدار ایران اسلامی برای حفظ کیان نظام، شاهد شکوفایی و سربلندی ایران عزیز در دنیا هستیم.
امروز مستکبران جهانی در عجز و ناتوانی و شکست‌های پی در پی برای ایجاد ضعف در نظام، تماشاگر رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و پایداری و وفادارای مردم به نظام شکوهمند اسلامی هستند.
اینجانب ایام‌الله مبارک دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به روح ملکوتی امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ارواح پاک شهدا به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار شهید حاج حسین همدانی و خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه اهالی فرهنگ و هنر این سرزمین تبریک گفته و از پیشگاه پروردگاه متعال، عزت و شکوهمندی بیش از پیش ایران را خواستارم.»

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن