Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی

بازنگری مصوبه دستمزد منع قانونی ندارد

با نزدیک شدن به پایان فروردین ماه و در حالی که جامعه کارگری در انتظار اجرای مصوبه دستمزد است،گمانه‌زنی‌هایی از سوی برخی رسانه‌ها درباره تغییر مصوبه دستمزد ۱۴۰۳ مطرح شده و از برگزاری جلسه شورای عالی کار به منظور بررسی مجدد مصوبه دستمزد خبر می‌دهند، این در حالی است که وزارت کار و کارفرمایان تشکیل چنین جلسه‌ای را تایید نکرده‌اند و هرگونه اصلاح و بازنگری در مصوبه دستمزد باید در قالب یک جلسه رسمی و به شکل سه جانبه باشد.

تداوم توزیع شیر رایگان در مدارس تا پایان امتحانات/ چالش تامین پاکت استریل شیر

دبیر کمیته ملی شیر وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه توزیع شیر در مدارس ابتدایی تا پایان امتحانات ادامه دارد گفت: این برنامه در سال تحصیلی جدید منسجم‌تر و قوی‌تر از گذشته برگزار و امید می‌رود زنگ مهر و مدرسه با زنگ شیر آغاز شود.

۲۰ واحد راکد پرورش ماهی در همدان وارد چرخه تولید شد

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: ۲۰ واحد راکد و نیمه فعال پرورش ماهی استان با پیگیری‌های انجام شده وارد چرخه تولید و پرورش ماهی شد.

طعم و بوی نامطبوع آب همدان برطرف می‌شود

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان از نظارت مستمر و همیشگی بر روی سلامت آب همدان خبر داد و گفت: طعم و بوی نامطبوع آب تا چند روز آینده برطرف می‌شود.

شهرک نیروگاه خورشیدی در همدان ایجاد می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان اعلام کرد: ایجاد یک شهرک نیروگاه خورشیدی در استان همدان در دست بررسی و پیگیری قرار دارد.

رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از رفع ۵۳ هزار و ۹۵۸ حادثه آب و فاضلاب در سال ۱۴۰۲ توسط اکیپ رفع حوادث این شرکت خبر داد.

برداشت گاز همدان از خطوط انتقال به چهار میلیارد و ۱۵۷ میلیون مترمکعب رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: به منظور تامین انرژی مشترکان بخش‌های مختلف استان، در سال ۱۴۰۲، چهار میلیارد و ۱۵۷ میلیون مترمکعب گاز طبیعی از خطوط انتقال برداشت شد.

افزایش ۲.۶۷ درصدی تحویل گاز طبیعی به نیروگاه‌ مفتح همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از افزایش ۲.۶۷ درصدی تحویل گاز طبیعی به نیروگاه‌ مفتح این استان خبر داد.

بهره‌مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی از گاز در همدان

مدیرعامل شرکت گاز همدان گفت: این استان ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز در بخش خانگی استان همدان دارد که از این تعداد ۱۴ هزار و ۸۲ مشترک در سال گذشته به مشترکان اضافه شده‌اند.

امسال برای بهره‌برداری از گونه‌های مرتعی و جنگلی در همدان مجوز نمی‌دهیم

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با تأکید بر اینکه ۱۵ اردیبهشت مراتع استان به روی عشایر باز می‌شود، گفت: مراتع استان همدان هنوز برای چرای دام مناسب نیست به طوری‌که در نقاط بالادست تا ۱۵ اردیبهشت هم مناسب نیست.

نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اصلاح و نوسازی ۸۹ کیلومتر شبکه آب استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: اصلاح شبکه‌های فرسوده آب بخشی از اقدامات فنی برای کاهش هدررفت آب است.

پروازهای حج رسماً اعلام نشده/فعلاً هواپیمایی برای همدان خریداری نشده است

مدیر فرودگاه همدان با تأکید بر اینکه پروازهای حج تمتع هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، گفت: پیگیری برای پروازهای حج تمتع از فرودگاه همدان صورت گرفته اما هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

افزایش 36 درصدی میزان بارش‌ها در استان همدان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به طور میانگین ۲۷۷ میلیمتر بارش در استان ثبت شده است که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.