Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری علم و تخصص نیروهای دانشگاهی نسبت به رشد گردشگری کافی نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان:
علم و تخصص نیروهای دانشگاهی نسبت به رشد گردشگری کافی نیست

 

 

 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: علم و تخصص نیروهای دانشگاهی نسبت به رشد گردشگری کافی نیست.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمودرضا عراقی در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به راه اندازی تلویزیون اینترنتی، اظهار داشت: رقابت در بازار اطلاع رسانی بالا است و باید در این خصوص در کمیته تبلیغات بررسی هایی صورت بگیرد.

وی با اشاره به راه اندازی تلویزیون اینترنتی استان همدان گفت: محتوای ویدئوهای تولید شده در این تلویزیون مهم است و از طرفی میزان هزینه نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه تاریخ و اماکن تاریخی استان گوهری گرانبها است، یادآور شد: همه برای دیدن این اماکن به استان سفر نمی کنند و باید با تولید محتوای جدید و جذاب، جاذبه ها به مردم معرفی شود.

وی همچنین تصریح کرد: در ویدئوهای این تلویزیون باید هیجان  و انرژی جوانان نیز مورد توجه قرار بگیرد و بتوان با ارائه محتوای خوب، مخاطبان را جذب کرد.

عراقی با بیان اینکه تخصص و علم ما به توقعات در زمینه گردشگری نمی رسد، خاطرنشان کرد: باید از متخصصان و صاحبان اندیشه برای ارائه ایده های نو استفاده کرد چراکه سرعت پیشرفت موضوع در این زمینه بسیار بالاست و نیروهای انسانی دانشگاه ها از این پیشرفت جا می مانند.

 

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن