Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی حمایت ۶۳ هزار حامی از ایتام همدان

حمایت ۶۳ هزار حامی از ایتام همدان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در همدان از حمایت ۶۳ هزار حامی از ایتام و افراد زیر پوشش طرح‌محسنین در استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، غلامرضا مجیدی با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین و جلب مشارکت‌های مردمی در این زمینه اظهار کرد: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر ایتام و خانواده آنها باشند.

وی با بیان اینکه حامیان ایتام استان ۶۳ هزار نفر هستند گفت: حامیان در هشت ماهه امسال ۸۱ میلیارد و ۴۱۸ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود در قالب مساعدت ماهانه کمک کردند که ۸۰ درصد نقدی و مابقی به صورت کالا بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان همدان شمار فرزندان زیر پوشش طرح محسنین و اکرام ایتام را ۱۵ هزار نفر اعلام کرد و افزود: هر یک از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش این نهاد دارای شماره کارت‌ بانکی اختصاصی هستند و کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار مستقیم به‌ حساب آنها واریز می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم نوع‌دوست به منظور مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir استفاده کنند./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن