Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی توزیع هفتگی ۱۸۰ هزار پاکت شیر رایگان بین دانش آموزان همدانی

توزیع هفتگی ۱۸۰ هزار پاکت شیر رایگان بین دانش آموزان همدانی

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: توزیع هفتگی ۱۸۰ هزار پاکت شیر رایگان به دانش آموزان مقاطع ابتدایی همدان برنامه ریزی شده و از هفته آینده کلید می خورد.

به گزارش "همدان نیوز"، رسول شیدایی افزود: با توجه به دستور رئیس جمهور در زمینه توزیع شیر بین دانش آموزان، تفاهم نامه توزیع شیر در مدارس استان با یکی از شرکت های تولید این محصول منعقد شد.

شیدایی افزود: قطعا توزیع شیر رایگان در مدارس استان باعث سلامت جسمی و ذهنی دانش آموزان و تامین اصلی ترین نیازهای تغذیه ای دانش آموزان خواهد شد.

وی، فرهنگ سازی مصرف شیر در بین دانش آموزان را در راستای بالا بردن سرانه مصرف لبنیات در کشور ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مصرف سرانه شیر در کشور پایین تر از میانگین جهانی است ، به همین منظور تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش و یکی از شرکت های لبنی منعقد شده است که بر اساس آن به میزان ۱۸۰ هزار پاکت شیر در هفته بین دانش آموزان مدارس ابتدایی دولتی استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به توزیع شیر رایگان در مدارس در راستای عدالت اجتماعی و سلامت دانش آموزان،تصریح کرد: این طرح از اوایل هفته آینده با توزیع شیر پاکتی ۲۰۰ سی سی استریل ۲/۵ درصد چربی دربین تمامی دانش آموزان مدارس ابتدایی دولتی سراسر استان آغاز خواهد شد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن