Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی کاهش ۳.۱ درصدی طلاق در همدان

کاهش ۳.۱ درصدی طلاق در همدان

مدیرکل ثبت احوال همدان از ثبت ۲ هزار و ۵۵۶ مورد واقعه طلاق در استان طی هشت ماهه امسال خبر داد و گفت: این واقعه نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲ هزار و ۶۳۸ مورد۳.۱ درصد کاهش داشته است.

به گزارش "همدان نیوز"، بابک بختیاری در جمع خبرنگاران به آمار واقعه ازدواج نیز اشاره کرد و افزود: هفت هزار و ۵۰۶ واقعه ازدواج امسال در استان همدان ثبت شده که مدت مشابه سال قبل هشت هزار و ۵۷۲ مورد بوده است.

وی همچنین گفت: امسال همچنین هفت هزار و ۴۸۸ واقعه فوت در استان ثبت شده که این رقم در مدت مشابه سال قبل هفت هزار و ۷۰۶ مورد بود.

این مسوول در ادامه به آمار ولادت در همدان پرداخت و گفت: در هشت ماهه امسال ۱۴ هزار و ۶۹۱ ولادت در استان همدان ثبت شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱۴ هزار و ۸۶۰ مورد بود.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان اظهار کرد: طی مدت یاد شده شهرستان همدان با پنج هزار و ۹۷۱ مورد معادل ۴۰.۱ درصد مجموع ولادت‌های ثبت شده بیشترین میزان موالید استان را در بین شهرستان های همدان به خود اختصاص داد.

وی همچنین گفت: در بین ولادت ها ۲۷۳ مورد دوقلوزایی و ۱۴ مورد نیز سه قلویی زده ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان به نام های فراوان در بین نوزادان متولد شده در استان نیز اشاره کرد و گفت: بیشترین نام‌های انتخاب شده برای نوزادان پسر به ترتیب شامل امیرعلی، آیهان، علی، امیرحسین، شاهان، محمدحسین، آریا، حسین، آراد و کیان و برای دختران نیز ماهلین، رستا، فاطمه، نورا، پناه، زهرا، آیسان، دلوین، آوا و آیلین بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن