Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی دوربین‌های پایش تصویری همدان به زودی به فیبر نوری متصل می‌شوند

دوربین‌های پایش تصویری همدان به زودی به فیبر نوری متصل می‌شوند

 

 

 

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان گفت: دوربین‌های پایش تصویری همدان به زودی به فیبر نوری متصل می‌شوند.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد گلشن اظهار کرد: دوربین‌های پایش تصویری مرکز کنترل ترافیک شهرداری در حال اتصال به فیبر نوری است.

وی با بیان اینکه به همت شهرداری، سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و پیگیری مرکز کنترل ترافیک، کابل‌کشی‌های فیبر نوری دوربین‌های پایش تصویری در مناطقی انجام شده است گفت: در میدان فردوسی، چهارراه تختی، میدان پیشاهنگی، میدان پروانه‌ها، میدان شهدا‌، میدان بعثت، میدان باباطاهر، فروشگاه اتکا، میدان سردار شهید همدانی ورودی کوی حصار امام و میدان پروانه‌ها کار انجام شده است.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان افزود: به زودی تمام دوربین‌های پایش تصویری، ثبت تخلف سرعت، سامانه طرح زوج و فرد، سامانه ورود به طرح میدان امام خمینی(ره) به فیبر نوری وصل خواهد شد گفت.

وی تصریح کرد: امنیت، پایداری، کیفیت و سرعت ارسال اطلاعات با اتصال به فیبر نوری فراهم خواهد شد.

گلشن با اشاره به اینکه سامانه ورود به محدوده طرح میدان امام(ره) خمینی در چهار خیابان شریعتی، تختی، باباطاهر و شهدا نصب و در سرور مرکز کنترل ترافیک بارگذاری شده است یادآور شد: به محض برقراری پروتکل ارتباطی با شهرک آزمایش تهران تخلفات به صورت مکانیزه ثبت و اعمال خواهد شد.

وی گفت: این امر با محوریت معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری، سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهری و مرکز کنترل ترافیک شهرداری صورت گرفت‌.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن