Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مسیرهای منتهی به ۱۰۰ مدرسه همدان ایمن‌سازی شد

مسیرهای منتهی به ۱۰۰ مدرسه همدان ایمن‌سازی شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: مسیرهای منتهی به ۱۰۰ مدرسه این شهرستان پیش از بازگشایی مدارس برای تردد دانش آموزان ایمن سازی شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ عباس فارسی اظهار داشت: بهسازی، خط کشی و نصب علائم و تابلوهای عمودی و افقی هشدار دهنده در مقابل مدارس از جمله اقدامات صورت گرفته برای ایمن سازی معابر مقابل مدارس است که ۱۰ مدرسه در حال انجام است.

وی اضافه کرد: بیشترین حجم ترافیک هم اینک در بلوار شهید آیت الله مدنی، طالقانی، سعیدیه، بعثت و جهان نما است که در حال حاضر با استقرار نیروهای پیاده و موتوری در مدارس واقع در این مسیرها، نسبت به روان سازی ترافیک اقدام شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: ماموران پلیس راهور از ایجاد راهبندان و ترافیک با سد معبر و توقف دوبله خودروها جلوگیری کرده و مسیر را برای تردد خودروها باز نگه می دارند.

سرهنگ فارسی اظهار داشت: پیش از بازگشایی مدارس با مدیران برای توجیه سرویس مدارس و جانمایی مکان توقف وسیله نقلیه و پیشگیری از ایجاد راهبندان جلساتی برگزار شد.

وی گفت: ۲ هفته نخست بازگشایی مدارس با توجه به جابجایی دانش آموزان توسط والدین حجم ترافیک در مسیرها و بلوارهایی که مدارس در ان واقع شده اند افزایش می یابد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اضافه کرد: والدین باید هر چه زودتر نسبت به گرفتن سرویس مدرسه برای فرزندان خود اقدام کنند.

وی از رانندگان سرویس مدرسه خواست از سوار کردن مسافر بیش از ظرفیت خودرو پرهیز کنند همچنین نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، بستن کمربند ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه اهتمام ورزند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن