Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی جذب ۲ هزار نفر نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی همدان

جذب ۲ هزار نفر نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از جذب ۲ هزار نفر نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی همدان طی 18 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا توقیری از برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و مرکز آزمون جهاد دانشگاهی طی پاییز امسال خبر داد و اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان قصد دارد در این آزمون نیروهایی را جذب کند.

وی با بیان اینکه این دانشگاه درصدد است از طریق آزمون، مصاحبه و طی مراحل استخدامی نیروهایی را در مراکز درمانی و اداری خود به کار گیرد گفت: از آنجا که این روزها واحدهای درمانی نظیر بیمارستان اکباتان در حال راه‌اندازی هستند، نیروهایی از طریق آزمون در این مراکز به کار گرفته می‌شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه طی دو سال اخیر با توجه به پیگیری‌های متعدد، در هر ۶ ماه یک بار به طور متوسط یک آزمون استخدامی در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شده است خاطرنشان کرد: در این بین بیش از ۲ هزار نفر نیروی انسانی در قالب جذب طرحی، شرکتی، پیمانی و قراردادی بکارگیری شدند.

وی با تاکید به اینکه ۱۴۷ نیروی پیمانی، یک هزار و  ۲۱۸ نیروی طرحی بیش از ۲۵۰ نیروی شرکتی در ۱۸ ماه گذشته در این دانشگاه جذب شده است گفت: متقاضیان برای شرکت در آزمون استخدامی پاییز امسال وزارت بهداشت نیز می‌توانند نسبت به اطلاع از رشته‌هایی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی همدان به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مراجعه کنند./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن