Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی «یک سبد مهربانی به شکرانه سلامتی» در همدان

«یک سبد مهربانی به شکرانه سلامتی» در همدان

مدیر کل کمیته امداد استان همدان از اجرای پویش یک سبد مهربانی به شکرانه سلامتی در این استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، پیمان ترکمانه گفت: این مجموعه همچون سال‌های گذشته در آستانه سال نو و عید نوروز با استقرار پایگاه‌های جشن نیکوکاری در سراسر استان کمک‌های مردم نوع دوست را دریافت و در کمترین زمان به دست نیازمندان می‌رساند.

او با بیان اینکه امسال نیز جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفند آغاز شده و تا  ۱۶ اسفند ادامه دارد، اضافه کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، مدارس تعطیل شده و امکان برگزاری تجمعات مردمی وجود ندارد، به همین منظور پویش «یک سبد مهربانی به شکرانه سلامتی» در همدان راه‌اندازی شده‌است.

ترکمانه با بیان اینکه سعی بر آن شده تا جمع آوری کمک‌های مردمی به منظور مقابله با شیوع کرونا به صورت غیر حضوری انجام شود، اضافه کرد: در پویش «یک سبد مهربانی به شکرانه سلامتی» تهیه و توزیع ۵۰ هزار سبد غذایی برای مددجویان این مجموعه در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه ارزش هر سبد ۲۰۰ هزار تومان است، اضافه کرد: مردم خیر و نوع دوست استان برای مشارکت در این پویش می‌توانند با شماره گیری کد دستوری# ۰۸۱*۱*۸۸۷۷*، شماره کارت «۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۹۶۶۷۲» نزد بانک ملی و استفاده از پیام رسان بله، کمک‌های نقدی خود را پرداخت کنند.

او به پرداخت کمک‌های نقدی و کاهش کمک‌های غیر نقدی در جشن نیکوکاری به دلیل شرایط حاکم بر جامعه، گفت: همانگونه که خداوند در قرآن کریم خطاب به انسان فرموده است، «اگر نعمت‌های خدا را بشمارید، هرگز نمی‌توانید آن‌ها را احصا کنید» باید به شکرانه نعمات بی‌پایان خداوند و به طور ویژه سلامتی خود و خانواده خویش می‌توان در این امر خداپسندانه مشارکت داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان افزود: خانواده‌های محروم، تغذیه مناسبی ندارند و از این نظر در برابر ابتلا به بیماری‌های مسری ضعیف هستند به همین منظور از مردم درخواست داریم در کمک‌های خود این موضوع را در نظر بگیرند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن