Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی نیازمندان منتظرند؛ همدانی‌ها بشتابند

نیازمندان منتظرند؛ همدانی‌ها بشتابند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با اشاره به شرایط سخت زندگی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد گفت: نیکوکاران همدانی می‌توانند کمک های اهدایی خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، پیمان ترکمانه با بیان اهمیت تأمین مایحتاج شب عید ایتام و نیازمندان اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال از ۱۴ تا ۱۶ اسفند همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه «عید را به خانه هایشان ببریم» شعار جشن نیکوکاری سال ۹۸ است، افزود: امسال به علت شیوع کروناویروس نیکوکاران همدانی می توانند برای مشارکت در جشن نیکوکاری کمک های خود را به صورت غیرحضوری و از طریق شیوه های نوین پرداخت کنند.
ترکمانه بیان کرد: مراکز کمیته امداد نیز در معابر و میادین اصلی شهرها برپا می شوند و دفاتر کمیته امداد در سطح استان آماده دریافت کمک های مردمی هستند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا بهتر است مردم کمک های خود را به صورت غیرنقدی پرداخت کرده و یا نقدی به مراکز تحویل دهند و حتی الامکان از آوردن کالا خودداری کنند.
ترکمانه با بیان اینکه درگاه اینترنتی emdad.ir برای دریافت کمک های مردمی درنظر گرفته شده است، تأکید کرد: اوضاع خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در سالجاری بسیار بغرنج‌تر از سال های گذشته است و کمک های مردمی می تواند گره گشای مشکلات این خانواده ها باشد.
وی با بیان اینکه کد دستوری #۸۸۷۷* برای جذب کمک های مردمی پیش بینی شده که در تمامی تلفن های همراه حتی بدون اینترنت قابل دسترسی است، افزود: نیکوکاران همدانی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۵۰۰۰۵ بانک ملی واریز کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه انجام کار خیر و کمک به نیازمندان نباید هرگز متوقف شود، گفت: مردم نیکوکار استان همدان در جشن نیکوکاری سال گذشته دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن