Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی صدور مجوز جذب کمک‌پرستار در همدان

صدور مجوز جذب کمک‌پرستار در همدان

مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز جذب و بکارگیری حدود سه هزار کمک پرستار در بیمارستان های دولتی برای تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی صادر شد.

به گزارش "همدان نیوز"، احمد ماهی افزود: کمک پرستار رده جدید خدمتی است که پس از یکسال آموزش در بیماستان ها بکار گیری می شوند. این رده جدید خدمتی شرح وظایف تعریف شده ای دارد که شامل مراقبت های اولیه از بیماران است و با شرح وظایف پرستاران و کادر خدماتی متفاوت است.

وی در پاسخ به این پرسش که نحوه جذب و بکارگیری حدود 10 هزار کمک پرستار آموزش دیده در بیمارستان ها چگونه انجام می شود، توضیح داد: از این تعداد کمک پرستار آموزش دیده یکساله با توجه به درخواست و اعلام نیاز تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی مانند دانشگاه همدان، کردستان و دانشگاه علوم بهزیستی برای جذب و بکارگیری حدود سه هزار نفر مجوز صادر شده و با بررسی درخواست بقیه دستگاه ها به مرور مجوز جذب و بکارگیری این نیروها برای سایر دانشگاه های علوم پزشکی نیز صادر می‌شود.

ماهی افزود: جذب و بکارگیری این نیروها به صورت شرکتی و عمدتا از طریق موسسه کارآفرینان آواسلامت - وابسته به هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت - انجام می شود و از این نیروها خرید خدمت می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن