Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اعزام زوج های جوان همدان به مشهد مقدس

معاون ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:
اعزام زوج های جوان همدان به مشهد مقدس

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : با همکاری موسسه نورالمهدی (عج ) زوج های جوان همدان با شرایط ویژه و مناسب به مشهد مقدس اعزام می شوند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اسداله ربانی مهر گفت : هدف از اجرای این برنامه ترویج فرهنگ ازدواج آسان است و زوج های جوان شروع زندگی شان را با یک سفر معنوی پر خاطره شروع می کنند و این می تواند در آینده زندگی آنها تاثیر گذار باشد و در نهایت باعث پایداری زندگی آنها شود .

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : این سفر 6 روزه است و هزینه آن 320 هزار تومان است که 40 درصد آن نقد و 60 درصد به صورت قسط است و زوج های کارمند و کسانی که بتوانند ضمانت معتبر برای موسسه داشته باشند می توانند از این سفر استفاده کنند .

ربانی مهر گفت : اسکان زائرین در مکانی نزدیک حرم و در هتل آپارتمان های تمدن ، اخوان ، پردیس ، یاسین ، آل علی ، گوهر و آنا پیش بینی شده است .

معــاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : برای زوج های جوان در این سفر برنامه های خوب فرهنگی نیز پیش بینی شده است .

ربانی مهر گفت : افراد متقاضی می توانند جهت ثبت نام این برنامه فرهنگی که در 6 شهریور انجام می شود به خیابان شریعتی مقابل چهار راه کبابیان ، دفتر موسسه نورالمهدی (عج ) مراجعه و یا با شماره تماس 32518669- 32510719 جهت ثبت نام مراجعه نمایند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن