Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اولتیماتوم دادستان به برخی مدیران همدان به‌علت همراهی با نامزدهای انتخاباتی

اولتیماتوم دادستان به برخی مدیران همدان به‌علت همراهی با نامزدهای انتخاباتی

دادستان همدان گفت: متأسفانه همراهی با نامزدهای انتخابات از سوی برخی مدیران انجام گرفته که هشدارهای لازم به آنها داده شده است و در صورت تکرار پرونده قضایی برایشان تشکیل می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، حسن خانجانی‌مؤقر در کارگروه هماهنگی تبادل اطلاعات انتخابات و چهارمین جلسه کارگروه پیشگیری از جرائم انتخاباتی در فضای مجازی در استان همدان، اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در عین قانون‌مداری از سوی دستگاه‌ها و نهادهای متولی، علاوه بر آن که مردم را ترغیب به شرکت در انتخابات می‌کند، زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی سالم نیز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه جوانان و به ویژه دانشجویان می‌توانند شرایط مساعد ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را با اقدامات ابتکارانه فراهم سازند، افزود: انتظار می‌رود نهادها و دستگاه‌های متولی در برگزاری جلسات و نشست‌های تبیینی در حوزه انتخابات بهتر و بیشتر وارد عرصه شوند و شهرداری‌ها فضای شهری را مهیای این نشاط انتخاباتی کنند.

خانجانی‌مؤقر با اشاره به اینکه بارها به مدیران دستگاه‌های اجرایی تذکر داده شده که از همراهی با نامزدهای انتخاباتی اجتناب کنند، تصریح کرد: متأسفانه این اقدام از سوی برخی مدیران انجام گرفته که هشدارهای لازم به آنها داده شده است و در صورت تکرار پرونده قضایی برایشان تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها که به جای ارائه برنامه چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی، به تخریب رقیب می‌پردازند و نیز افرادی که درصدد دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی هستند، برخورد می‌شود.

دادستان همدان تأکید کرد: بررسی تخلفات و ارائه گزارش این تخلفات به مرجع صالح قضایی بر عهده هیأت‌های اجرایی است که تاکنون گزارشی از آنها نداشته‌ایم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن