Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا تخریب ۱۳۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در همدان

تخریب ۱۳۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در همدان

رئیس پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از تخریب ۱۳۰ مورد ساخت و ساز‌های غیر مجاز باغ‌ها و ساختمان‌های مسکونی همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمد گلشن با بیان اینکه ۱۳۰ مورد تخریب ساخت وساز غیرمجاز باغ‌ها و نقاط مسکونی شهر همدان در یکسال اخیر انجام شد، اظهار داشت: همچنین در این مدت یک هزار و ۶۶۸ مورد ضبط و توقیف لوازم ساخت وساز‌های غیرمجاز در باغ‌های شهر همدان انجام شد.
او ادامه داد: ظرف مدت ۱۲ ماه گذشته در حوزه پلیس ساختمان حدود ۲۰ گشت خودرویی و موتوری شبانه روزی نظارت بر ساخت وساز‌های غیرمجاز دارند و همچنین نیروی اداری به حداقل و نیروی عملیاتی افزایش پیدا کرده است.
گلشن بیان کرد: گشت‌های پلیس ساختمان ویژه باغ‌ها مجهز به دوربین و سیستم ردیاب GPS هستند و کنترل و نظارت به خوبی انجام می‌شود و از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۵۰ مورد ضبط وسایل ساخت و ساز و نیز صدور اخطاریه اقدام کرده است.
این مسئول اضافه کرد: در حوزه مسکونی نیز هشت هزار و ۱۸۷ مورد وسایل و لوازم ساخت وساز غیرمجاز در یکسال گذشته توقیف و ضبط شده و یکصد پرونده ساخت وساز غیرمجاز تکمیل و برای صدور حکم به کمیسیون ماده صد ارجاع شده است.
وی با بیان اینکه در حوزه پلیس ساختمان در منطقه یک حدود یک هزار و ۱۲۱ مورد لوازم ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۸ درصد رشد داشته است، تصریح کرد: در منطقه دو حدود سه هزار و ۱۹۶ مورد لوازم ضبط شده که نسبت به مدت مشابه ۶۳ درصد رشد داشته است.
گلشن، از ضبط یک هزار و ۱۹۷ مورد لوازم در منطقه ۳ با ۹۴ درصد رشد و ضبط دو هزار و ۶۷۴ مورد با ۵۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه در منطقه چهار خبرداد و خاطرنشان کرد: این مهم نشان از افزایش شناسایی و برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز است./شبستان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن