Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی راه‌اندازی بیمارستان تخصصی زنان در همدان تا پایان ۱۴۰۰

راه‌اندازی بیمارستان تخصصی زنان در همدان تا پایان ۱۴۰۰

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی همدان گفت: بیمارستان تخصصی زنان همدان در حال تکمیل شدن است و پیش‌بینی شده که تا قبل از پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، ابراهیم جلیلی با بیان اینکه از نظر منابع مالی مشکلی نداریم تاکید کرد: در حال حاضر پیگیر تجهیزات بیمارستان تخصصی و هماهنگی با هیئت امنا جهت خریداری آن‌ها هستیم و تمام برنامه‌ریزی علوم پزشکی استان این است که هر چه سریعتر این بیمارستان راه‌اندازی شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر شکایت برخی بیماران از خدمات‌رسانی بی‌کیفیت، اظهار داشت: اخیرا سامانه‌ای از سوی وزارت بهداشت جهت بررسی شکایات بیماران طراحی شده که به محض بستری و مرخصی پیامکی برای آنان اسال می‌شود و و آن‌ها می‌توانند شکایات خود را به این سامانه ارجاع دهند.
وی ادامه داد: اینترن‌های بیمارستان فاطمیه به هیج‌وجه اجازه ارائه نظر مستقل در خصوص بیمار را ندارند و مسئولیت کامل بیمار به عهده پزشک متخصص است.
جلیلی همچنین در خصوص معضل کمبود متخصص بیهوشی خانم در بیمارستان فاطمیه همدان گفت: نبود متخصص بیهوشی معضلی کشوری است و این موضوع را به وزارت بهداشت انعکاس داده‌ایم تا با ایجاد جاذبه‌ای زمینه را برای استقبال ازاین رشته فراهم کنند.
وی بیان کرد: برنامه‌ریزی شده است که بیمارستان تخصصی بانوان تک تخصصی نباشد و با فعال‌سازی بخش‌هایی همچون داخلی، اورولوژی و... سایر خدمات نیز به بانوان ارائه شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در خصوص نبود پارکینگ در بیمارستان فاطمیه گفت: با توجه به محدویت فضا و نبود پارکینگ، برای پرسنل بیمارستان سرویس تدارک دیده شده است.
به گزارش تسنیم بنابر گفته مسئولین بیمارستان تخصصی بانوان همدان تا پایان امسال راه‌اندازی خواهد شد ولی اینکه این موضوع تحقق می‌یابد یا نه خبرنگار تسنیم وظیفه خود می‌داند که این موضوع را رصد و پیگیری کند./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن