Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث همدانی‌ها هشدارها را جدی نمی‌گیرند/ مرگ خاموش 29 نفر در همدان

همدانی‌ها هشدارها را جدی نمی‌گیرند/ مرگ خاموش 29 نفر در همدان

سرپرست اداره‌کل پزشکی قانونی استان همدان از وقوع دو فقره مرگ بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در سطح استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، دکتر محمد مالمیر با اشاره به اینکه روز گذشته -دوشنبه ۱۸ دی- یک مورد گازگرفتگی در شهرستان رزن به وقوع پیوسته است، افزود: یک راننده ۳۹ ساله پس از توقف در کامیونش به خواب می‌رود که متأسفانه دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شده بود و جسد بی‌جانش در ماشین پیدا می‌شود.

وی با بیان اینکه به علت ورود مونوکسیدکربن از مجاری بخاری هم امکان گازگرفتگی وجود دارد، ادامه داد: پیک‌نیک هم درون کابین این کامیون بوده اما اینکه از طریق بخاری یا پیک‌نیک دچار مسمومیت شده باشد، در دست بررسی است.

مالمیر در ادامه به مرگ پسر جوان ۲۵ ساله‌ای در شهر همدان اشاره کرد و گفت: این جوان ۱۰ روز پیش به علت اینکه لوله بخاری منزلشان مشکل داشته، دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن می‌شود که متأسفانه روز گذشته فوت کرد.

وی با اعلام اینکه تعداد فوتی‌ها با گاز مونوکسیدکربن در دی‌ماه به چهار مورد رسید، خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه امسال نیز ۲۵ نفر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند که با احتساب این چهار مورد، تاکنون تعداد فوتی‌ها به ۲۹ نفر رسیده است.

سرپرست اداره‌کل پزشکی قانونی استان همدان با تأکید بر اینکه متأسفانه همشهریان هشدارها را جدی نمی‌گیرند، تصریح کرد: آمار متوفیان امسال نسبت به سال گذشته افزایشی بوده و این به علت عدم رعایت موارد ایمنی است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن