Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۱۰۰ کیلو شکلات تاریخ مصرف گذشته در همدان

کشف ۱۰۰ کیلو شکلات تاریخ مصرف گذشته در همدان

رییس اداره بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در بررسی های صورت گرفته توسط بازرسان این اداره کل، ۱۰۰ کیلوگرم شکلات تاریخ مصرف گذشته در همدان کشف شد.

به گزارش "همدان نیوز"، وحید جمشیدی افزود: این میزان کالای تاریخ مصرف گذشته از ۲ واحد صنفی در بازار همدان کشف و پس از انجام مراحل قانونی امحا می شود.

وی اظهار کرد: متخلفان این حجم از شکلات را برای فروش در روزهای پیش از شب یلدا ذخیره کرده بودند که با دقت عمل و بررسی های دقیق بازرسان این اداره کل شناسایی شدند.

جمشیدی عنوان کرد: پرونده تخلفات این ۲ فروشگاه برای تعیین جرائم و برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی تاکید کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی، حجم بازرسی ها در بازار همدان زیاد است و با هرگونه تخلف صنفی، به طور قانونی برخورد می‌شود.

رییس اداره بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در آستانه فرارسیدن شب یلدا نظارت بر بازار همدان بیشتر شده است و این تشدید نظارت و بازرسی با همکاری دستگاه های ناظر بازار از جمله جهاد کشاورزی، اتحادیه و تعزیرات انجام و نحوه عرضه مایحتاج مردم رصد می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور تسریع در رسیدگی به تخلفات بازار شب یلدا و سایر تخلفات اقتصادی، مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا این گونه موارد با اولویت رسیدگی شود./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن