Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سرقت پرتکرارترین جرم در همدان است

سرقت پرتکرارترین جرم در همدان است

 

 

 

دادستان همدان با بیان اینکه سرقت پرتکرارترین جرم در استان همدان است گفت: کارایی گشت‌های رضویون با تجهیز و تعامل با نیروی انتظامی افزایش یابد.

به گزارش "همدان نیوز"، حسن خانجانی در نشست هدایت و هم‌افزایی ضابطان به‌ سمت کشف جرایم پرتکرار در دادسرای مرکز استان اظهار کرد: شناسایی جرایم پرتکرار به ویژه در حوزه اقتصادی و امنیتی و کانون‌های جرم‌خیز، از اولویت هایی است که متولیان امر باید با هدف پیشگیری از وقوع جرم در نظر داشته باشند.

وی گفت: به اشتراک گذاشتن اطلاعات جمع آوری شده بین ضابطین و گزارش دهی منظم، جامع و مستمر از دیگر مواردی است که در این حوزه باید به آن توجه داشت.

دادستان همدان افزود: انتظار ما افزایش کارایی گشت‌های رضویون در پیشگیری از وقوع جرم، آن هم با تجهیز و ارتقای تعامل دوسویه آنها با نیروی انتظامی است که حمایت از آنان نیز صورت می‌گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: هدایت، هم‌افزایی و ارتقای مهارت‌های ضابطان در مواجهه با جرایم پرتکرار از مواردی است که باید نیروهای امنیتی و انتظامی به آن دقت داشته باشند.

خانجانی تصریح کرد: درباره موضوعات خاص مشترک قضایی و یا در زمینه ضابطین محیط زیست و مواردی از این قبیل، دستگاه قضایی آمادگی ارایه آموزش‌های لازم به ضابطین خاص را دارد.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن