Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری ۱۷۰ خرده فروش موادمخدر در همدان

دستگیری ۱۷۰ خرده فروش موادمخدر در همدان

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: ۱۷۰ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر با اجرای طرح( آرامش در شهر) دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ عباس عزیزی بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان در راستای پاسخ به مطالبات مردم و در اجرای تدابیر ابلاغی سلسله مراتب فرماندهی با استفاده از همه ظرفیت های درون و سازمانی و همه رده های انتظامی و پایگاه های بسیج اقدام به اجرای طرح آرامش در شهر با شعار «شهر عاری از معتاد و خرده فروشان مواد مخدر» در سطح محلات، معابر، تفرجگاه ها و اطراف مراکز آموزشی و مدارس کرده است.

وی اضافه کرد: این طرح که از روز سه شنبه هفته جاری آغاز و تا پایان روز گذشته ادامه داشت و نتیحه آن دستگیری ۳۳۳ معتاد متجاهر و اعزام آنها به مراکز موضوع ماده ۱۵ و ۱۶ بود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان با بیان اینکه ۱۶ نگهدارنده مواد افیونی نیز دستگیر شدند ادامه داد: ۴۳ کیلوگرم انواع موادمخدر با اجرای طرح آرامش در شهر از خرده فروشان مواد مخدر کشف و ضبط همچنین پنج دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف شد.

سرهنگ نجفی بیان کرد: این طرح به صورت روزانه با بهره گیری از ظرفیت عوامل انتظامی، پاسگاه ها، کلانتری ها و پایگاه های بسیج در سطح استان اجرایی می شود./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن