Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث آتش‌سوزی واحد مسکونی در شکریه همدان/یک نفر مصدوم شد

آتش‌سوزی واحد مسکونی در شکریه همدان/یک نفر مصدوم شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در محله شکریه شهر همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سیدصادق پورسینا اظهار کرد: ساعت ۰۵:۴۵ امروز -یکشنبه ۱۴ آبان- سامانه ۱۲۵ همدان خبری مبنی بر آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در محله شکریه شهر همدان را دریافت کرد. با دریافت این گزارش، بلافاصله چهار اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های ارم، دانش و مرکز به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان که در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیده بودند، در بررسی اولیه مشاهده کردند آتش‌سوزی از واحدی در طبقه هفتم یک ساختمان هفت طبقه آغاز شده و در حال گسترش به نقاط دیگر ساختمان و طبقات دیگر است.

پورسینا ادامه داد: با مشاهده وضعیت موجود آتش‌نشانان در قالب دو گروه همزمان عملیات اطفاء و جستجو و نجات را آغاز کرده و در همان دقایق آغاز عملیات موفق شدند شعله‌های آتش را که قسمتی از واحد مسکونی را فراگرفته بود، مهار و از گسترش آن به قسمت‌های دیگر ساختمان و طبقات دیگر جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: در این عملیات که بیش از یک ساعت به طول انجامید، ۱۲ آتش‌نشان در قالب چند گروه عملیاتی حضور داشتند که با اقدام به موقع و عملکرد اصولی در حین انجام عملیات با مهار کامل آتش‌سوزی، تخلیه دود و ایمن‌سازی محل حادثه، برای ادامه خدمت‌رسانی به ایستگاه‌های مبدأ مراجعت کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با اشاره به اینکه آتش‌سوزی از اتاق خواب واحد مسکونی آغاز شده بود، خاطرنشان کرد: متأسفانه حریق فوق یک مصدوم در پی داشت که تحویل عوامل اورژانس در محل شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن