Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث باند سارقان غیربومی در همدان متلاشی شد

باند سارقان غیربومی در همدان متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی، دستگیری و متلاشی شدن باند سارقان غیر بومی منزل و کشف چهار فقره سرقت خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در خرداد ماه سال جاری در سطح شهر همدان، پیگیری موضوع در دستورکار، کارآگاهان پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و بهره گیری از تمام ظرفیت های درون و برون سازمانی موفق به شناسایی یکی از سارقان که غیره بومی بود، شدند.

وی ادامه داد: در اقدامی غافلگیرانه متهم شناسایی شده به همراه همدست خود در استانی دیگر دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان به چهار فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: سهل انگاری مالباختگان در نگهداری اموال گران قیمت مثل طلا و پول در منزل و ضعیف بودن حفاظت فیزیکی ساختمان و آپارتمان ها از دلایل سرقت منازل است.

دستگیری سارق داخل خودرو و منزل

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک نفر سارق منزل، پس از سرقت داخل خودرو خبر داد و گفت: روز گذشته و در پی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر حضور مشکوک فردی در داخل یک واحد آپارتمان ماموران در محل حاضر شدند.

سرهنگ هادی نجفی صالح ادامه داد: و با حضور به موقع ماموران کلانتری "۱۱ شکریه " در محل، شخص سارق را که در حال درگیری با همسایه ها بوده دستگیر و به کلانتری منتقل که با انجام تحقیقات پلیسی به سرقت اعتراف و اعلام کرد که هفته گذشته از داخل خودرو این فرد سرقت و کلیدهای منزلش را نیز برداشتم و پس از تعقیب وی آدرس منزلش را یاد گرفتم و زمانی که مطمئن شدم در منزل نیست وارد منزل شدم.

سرهنگ نجفی صالح افزود: در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس با سامانه ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دستگیری اراذل اوباش متواری در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان همچنین از دستگیری یک نفر اراذل اوباش متواری و کشف سه فقره سرقت معابر در سطح شهر همدان خبر داد.

سرهنگ نجفی صالح گفت: با توجه به اعلام چندین مورد شکایت مبنی بر ایجاد مزاحمت و همچنین سرقت معابر، توسط فردی دارای سابقه و جزء اراذل و اوباش مناطق همدان مراتب دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با تلاش ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان این فرد شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل که با انجام تحقیقات پلیسی به سه فقره سرقت معابر اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن