Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث جاده غارعلیصدر همدان همچنان قربانی می‌گیرد

جاده غارعلیصدر همدان همچنان قربانی می‌گیرد

رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی وانت پیکان و وانت نیسان در جاده غارعلیصدر یک نفر فوت و یک نفر مجروح شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی فکری اظهار داشت: این سانحه فوتی در کیلومتر چهار، جاده غارعلیصدر بر اثر انحراف به چپ وانت پیکان رخ داد که سرنشین وانت پیکان در این تصادف جان باخت و سرنشین نیسان هم مصدوم شد.

وی اضافه کرد: جاده غارعلیصدر یکی از سانحه خیزترین جاده های استان همدان به شمار می رود که هر ساله شمار زیادی از شهروندان و مسافران جان خود را در این مسیر از دست می دهند.

رییس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در سفر هیات دولت به استان اعتباری برای ایمن سازی این جاده اختصاص یافت ادامه داد: عرض کم، نداشتن شانه خاکی، فراوانی تردد، وجود پیچ ها و قوس های زیاد جاده علیصدر را به مسیری پر حادثه تبدیل کرده است.

سرهنگ فکری افزود: عرض این جاده حدود هفت متر است در حالیکه باید عرض آن به بیش از ۲ برابر افزایش یافته و چهار خطه شود.

وی بیان کرد: داده های آماری گویای این است که بیشترین میزان سوانح در سه راهی سوباشی رخ می دهد بنابراین پلیس راه پیشنهادی مبنی بر حذف سه راهی و جایگزین شدن میدان دارد.

رییس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: این پیشنهاد به زودی و در نخستین جلسه کمیته ایمنی فنی راه ها مطرح شده و در صورت تایید نسبت به تغییر سه راهی به میدان اقدام می شود.

سرهنگ فکری گفت: مهمترین سانحه فوتی نوروز ۱۴۰۲ این استان مربوط به تصادف جاده غارعلیصدر در نزدیکی سه راهی سوباشی بود که بر اثر برخورد وانت نیسان و سواری سه نفر در دم جان باختند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن