Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث محدودیت ترافیکی راهپیمایی روز قدس در همدان اعلام شد

محدودیت ترافیکی راهپیمایی روز قدس در همدان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان محدودیت‌های ترافیکی شهر همدان در راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، غلامعلی همایی از محدودیت ترافیکی راهپیمایی روز قدس خبر داد و اظهار کرد: با توجه به مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر همدان که از میدان امام(ره) آغاز و با عبور از خیابان شریعتی، میدان شریعتی، خیابان پاسداران در حسینیه امام(ره) به پایان می‌رسد، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه موتوری شامل انواع خودرو و موتورسیکلت از ساعت ۸ صبح خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از میدان آرامگاه بوعلی و میدان امامزاده عبدالله(ع) به سمت چهارراه شریعتی محدودیت ترافیکی وجود دارد گفت: در تقاطع خیابان شکریه در خیابان میرزاده عشقی به سمت میدان شریعتی نیز محدودیت ترافیکی تعریف شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با بیان اینکه محدودیت ترافیکی از خیابان مهدیه از بیمارستان مباشرکاشانی به سمت میدان شریعتی وجود دارد عنوان کرد: در خیابان زمانی تقاطع خیابان پاسداران به سمت حسینیه حضرت امام (ره) نیز این محدودیت برقرار خواهد بود.

وی با تاکید به اینکه توقف وسایل نقلیه در زمان برگزاری مراسم راهپیمایی در مسیرهای اعلامی ممنوع است گفت: از شهروندان درخواست داریم با تعیین مسیرهای جایگزین، پلیس راهور را یاری کنند./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن