Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث ۴۰۰ خودروی حادثه ساز در همدان اعمال قانون شدند

۴۰۰ خودروی حادثه ساز در همدان اعمال قانون شدند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه برخورد با تخلفات حادثه ساز در تعطیلات پایان هفته در دستور کار است گفت: در این راستا ۴۰۰ خودرو به علت تجاوز از سرعت مجاز اعمال قانون شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ غلامعلی همایی امجدپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق بررسی های صورت گرفته آمار تخلفات و تصادفات رانندگی در روزهای پایان هفته افزایش می یابد بنابراین طرحی برای برخورد با خودروهای متخلف و حادثه ساز به ویژه در مرکز استان از هفته گذشته آغاز شد.

وی اضافه کرد: با استفاده از تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی، دوربین های ثبت تخلف و دیگر ابزارهای موجود، رانندگان متخلف شناسایی و اعمال قانون شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان ادامه داد: عوامل پلیس راهور در طرح جدید برخورد با تخلفات حادثه ساز سرعت و سبقت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی و لایی کشی علاوه بر توقیف ساعتی خودروهای متخلف، به انتقال آنها به پارکینگ اقدام می کند.

سرهنگ همایی خاطرنشان کرد: یکی از شایع ترین تخلفات در معابر درون شهری همدان، تخلف ساکن از جمله پارک وسیله نقلیه در محل های ممنوعه و پارک دوبل است که موجب کندی تردد و ایجاد گره های ترافیکی شده است.

وی تصریح کرد: ماموران مستقر در مرکز مانیتورینگ پلیس با استفاده از دوربین های نظارتی نسبت به رصد معابر شهری، ثبت تخلف رانندگان و نظم بخشی به تردد رانندگان اقدام می کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان افزود: یکی دیگر از تخلفات شایع، نبستن کمربند ایمنی است که باید راننده و سرنشین خودرو به این موضوع توجه داشته باشند چرا که در صورت ترمز ناگهانی و بروز حادثه، احتمال آسیب دیدگی افراد بالا می رود./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن