Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سرقت هالیوودی طلا فروشی در همدان / دزدان از در وارد نشدند!

سرقت هالیوودی طلا فروشی در همدان / دزدان از در وارد نشدند!

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ۲ سارق طلا فروشی در همدان را در ۲ عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردارسلمان امیری در خصوص این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا فروشی در شهر همدان و اعلام از طریق سامانه ۱۱۰، کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او گفت: در تحقیقات صورت گرفته مالک مغازه بیان داشت، برای سرکشی به مغازه مراجعه و مشاهده می‌کند که مغازه سوراخ و گاو صندوق تخریب شده و ۴ کیلوگرم طلا و ۵۰ قطعه سکه تمام بهار آزادی و سکه پارسیان به ارزش ۵۰ میلیارد ریال به سرقت رفته است.

این سارقان دستگیر شده در تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام به سرقت مغازه طلا فروشی کرده بودند که با اقدامات پلیش دستگیر شدند.

سردار امیری گفت: متهمان پس از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و در مواجهه با مستندات موجود، به سرقت طلا فروشی با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند و مقدار ۵۰۰ گرم طلا و ۸۰ عدد سکه از مخفیگاه آنان کشف شد.

به گفته سردار امیری؛ در اقدامی غافلگیرانه یکی از همدستان متهمان دستگیر و نفر دیگر تحت تعقیب است که به محض دستگیری متعاقبا اعلام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: مغازه داران محترم به ویژه طلا فروشی‌ها در هنگام راه اندازی مغازه از ابزار پیشگیرانه و هشدار دهنده استفاده کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن