Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث توقیف یک کامیون با کالای قاچاق در همدان

توقیف یک کامیون با کالای قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف كالاي قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال از یک دستگاه كاميون خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبني بر اين كه يک دستگاه کاميون متعلق به یکی از ادارت دولتی اقدام به قاچاق كالا از استان هاي غرب كشور به مقصد تهران مي کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس امنيت اقتصادي همدان قرار گرفت.
وی با اشاره به این که با رصد و كنترل محورهاي مواصلاتي استان همدان این كاميون شناسايي و متوقف شد، افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، در بین اقلام مجاز ، مقاديري كالاي قاچاق به صورت پوششي جاساز شده است.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی از این کامیون، انواع کالاي خارجي قاچاق شامل 422 عدد انواع لوازم خانگي و آشپزخانه، 765 عدد انواع لوازم آرايشي و بهداشتي و یک هزار ثوب انواع پوشاک و 27 کیلوگرم لباس تاناکورا ، 13دستگاه دريل، 7 دستگاه تبلت و 151عدد لوازم جانبي قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.
فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان، 2 ميليارد ريال برآورد شده و پرونده متهم در تعزيرات حکومتي تحت رسيدگي است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن