Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث تصادف در همدان جان زن 48 ساله را گرفت

تصادف در همدان جان زن 48 ساله را گرفت

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از يک فقره تصادف منجر به فوت در آزاد راه همدان ـ ساوه و مرگ زن 48 ساله خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: در پی خبر يک فقره تصادف منجر به فوت در آزاد راه همدان ـ ساوه به مرکز فوريت هاي پليس 110 ، بلافاصله کارکنان انتظامی و تيم هاي امدادي عازم محل حادثه شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و بررسي هاي مقدماتي مشخص شد، يک دستگاه سواري پژو 405 نقره اي که از تهران به سمت همدان در حال حرکت بوده در فاصله 5 کيلومتري عوارضي با گاردريل وسط راه برخورد و واژگون شده که در اثر اين واژگوني سرنشين این خودرو که زنی 48 ساله بوده به بيرون پرت شده و فوت کرده است.

سرهنگ باقري بیان کرد: راننده پژو در اظهارت خود به پليس گفت، من و همسرم در حال حرکت به سمت همدان بوديم که همسرم قصد داشت با استفاده از فندک خودرو سيگار روشن کند اما فندک به صورت ناگهاني به بيرون پرت شد و من در حالي که مي خواستم فندک را پيدا کنم کنترل خودرو را از دست داده و با گاردريل وسط راه برخورد کرده و پس از آن خودرو واژگون شد.

این مقام مسئول افزود: سواري پژو پس از واژگوني و درست زماني که راننده خود را از اتومبيل بيرون کشيد دچار حريق شده و در آتش سوخت و همسر او نيز قبل از توقف کامل خودرو و در حين واژگوني از خودرو به بيرون پرت شده بود و اين که عنوان شده  متوفي در اثر آتش سوزي جان خود را از دست داده و يا زنده زنده در آتش سوخته است صحت ندارد.

سرهنگ باقری ادامه داد: کارشناسان پليس راه از صحنه اين حادثه تلخ بازديد و علت تصادف، بي احتياطي از جانب راننده سواري پژو به علت «عدم توجه کافي به جلو در هنگام رانندگي» اعلام شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پایان از رانندگان و سرنشينان خودروها خواست: هنگام حرکت خودرو، از کمربند ايمني استفاده کرده و از اعمالي از قبيل کشيدن سيگار و يا خوردن و آشاميدن هنگام رانندگي خودداري کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن