Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث درج آگهی جعلی فروش خودرو به بهانه خصومت شخصی در همدان

درج آگهی جعلی فروش خودرو به بهانه خصومت شخصی در همدان

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان گفت: فردی که با درج آگهی فروش خودرو در یکی از سایت‌های تبلیغاتی‌ اقدام به ایجاد مزاحمت کرده بود توسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ امینی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پي شکايت يکي از شهروندان همداني مبني بر مزاحمت اينترنتي در مراجعه به پليس فتا، شناسايي عامل يا عاملان مزاحمت در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقيقات اوليه مشخص شد شخصي ناشناس مبادرت به درج آگهي تبليغاتي با موضوع فروش خودروهایی با شماره همراه شاکی ذيل آگهي مذکور و با قيمتي خيلي پایین‌تر از قیمت واقعي خودروها در یکی از وب‌گاه‌های تبلیغاتی نموده است که موجبات سلب آسايش و آرامش براي شاکی شده بود.

اين مقام انتظامي بیان کرد: کارشناسان اين پليس با حساسيت نسبت به پيگيري موضوع مطروحه اقدام و با بکار گيري شگردهاي خاص فنی و پليسي، متهم را شناسايي و پس از اخذ دستور مقام محترم قضايي نامبرده را دستگير کردند.

سرهنگ امینی اظهار کرد: در ادامه متهم با حضور در پلیس فتا ابتدا اقدام به انکار نمود ولیکن وی پس از مواجهه با مستندات پرونده به بزه انتصابي معترف  و انگیزه خود را از ارتکاب جرم، اختلافات مالی و خصومت شخصی از شاکی بیان کرد.

رئیس پلیس فتای همدان به شهروندان هشدار داد: درج پیام‌های تبلیغاتی غیر واقعی با مشخصات دیگران به هدف ایجاد مزاحمت برای آنان برابر قانون جرم بوده و در صورت پیگیری از سوی شاکی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوريت هاي سايبري، لينک ثبت گزارش هاي مردمي با ما در ميان بگذارند./ پلیس فتا

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن