Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث جزئیات دستگیری باند سرقت خانوادگی در همدان

جزئیات دستگیری باند سرقت خانوادگی در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: باند خانوادگی سرقت از منازل با 12 فقره سرقت در شهر همدان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا زارعی بیان کرد: با بررسی و تحقیقات صورت گرفته از صحنه های سرقت از منازل توسط کارآگاهان سرنخ هایی بدست آمد.

وی اضافه کرد: سارقان به صورت باندی و حرفه ایی با پوشش قرار دادن یک خانم و با استفاده از چند دستگاه خودرو و تعویض پلاک آنها در روزهای پایانی هفته و تعطیلات رسمی سرقت می کردند.

وی افزود: سارقان در روزهای تعطیل به علت خالی بودن برخی از خانه ها وارد منازل آپارتمانی شده و اموال با ارزش شامل طلاجات، فرش های ابریشمی و تابلو فرش را سرقت می کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان اظهارکرد: پس از تشکیل تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت یکی از متهمان حرفه ای و باسابقه کیفری شناسایی شد.

سرهنگ زارعی اضافه کرد: این فرد با همکاری خواهر، همسرش و فرد دیگری به نام 'نورالدین' که با زندان ارتباط داشت سرقت را انجام می دادند.

وی بیان کرد: سارقان در یک عملیات دستگیر و از محل اختفای آنها یکدستگاه خودروی پژو، اموال برقی مسروقه به همراه انواع کلیدهای کامپیوتری، شوکر، سه تخته فرش دستبافت ابریشم و تابلو فرش کشف شد.

رئیس پلیسی اگاهی با ذکر اینکه این متهمان به 12 فقره سرقت منزل از شهر همدان اعتراف کردند گفت: خریدار مال مسروقه نیز دستگیر و در بازرسی از داخل مغازه وی تعداد زیادی فرش دستبافت ابریشم و تابلو فرش نیز کشف و ضبط و تحویل مالباختگان شد./ پایگاه خبری پلیس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن