Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی برگزاری همایش جاماندگان اربعین حسینی در همدان

برگزاری همایش جاماندگان اربعین حسینی در همدان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: همایش جاماندگان اربعین حسینی در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت الاسلام مهدی ارتقایی از برگزاری همایش جاماندگان اربعین حسینی در همدان خبر داد و اظهار کرد: این همایش در نقاط مختلف استان همزمان با روز اربعین برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه همایش جاماندگان اربعین حسینی در شهر همدان ساعت ۱۰ صبح در میدان امام (ره) آغاز خواهد شد گفت: جمعیت ساعت ۱۱:۳۰ به سمت امامزاده عبدالله (ع) حرکت خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به برنامه‌ عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) با حضور مداحان و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان افزود: در طول مسیر موکب‌هایی با همکاری اصناف برای پذیرایی از جاماندگان تدارک دیده شده و ایستگاه‌های فرهنگی نیز تعبیه شده است.

وی با اشاره به اینکه در سایر شهرستان‌ها نیز مسیرهای جاماندگان اربعین مشخص شده است گفت: تقریبا ۱۰ روز مانده به اربعین موکب‌های حسینی در سطح استان راه‌اندازی شده و خدماتی به زوار ارائه می‌دهند.

ارتقایی از برپایی بیش از ۱۵۰ موکب طی ایام اربعین حسینی در استان خبر داد و عنوان کرد: اعزام روحانی و مبلغین به موکب‌ها، رونق روضه‌های خانگی، برگزاری مراسم‌ عزاداری و سخنرانی در مساجد، برپایی هیأت‌های مذهبی و پویش‌های مختلف در این ایام مورد توجه بوده است./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن