Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی یازدهمین اجلاسیه عمومی مجمع بسیج همدان برگزار می‌شود

یازدهمین اجلاسیه عمومی مجمع بسیج همدان برگزار می‌شود

مسئول راهبردی سپاه ناحیه همدان از برگزاری یازدهمین اجلاسیه مجمع عمومی بسیج شهرستان همدان در 24 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، عباس صفایی با بیان اینکه هدف از برگزاری اجلاسیه‌ها شناسایی آسیب‌ها و فرصت‌ها است که در سطح اجتماع پیش‌بینی می‌شود، اظهار داشت: ما می‌توانیم از این فرصت‌هایی که در اختیار نهادها و دستگاه‌های دولتی است در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنیم و در راستای کاهش مشکلات مردم و ارائه نارسایی‌ها و گاهاً مشکلات سطح شهرستان قدم‌هایی برداریم.

وی با بیان اینکه مجامع شهرستانی پل ارتباط بین بسیج و دستگاه‌ها و نهادها در سطح شهرستان است، افزود: از طریق این پل ارتباطی می‌توانیم خواسته‌های مردم را به نوعی به مسئولین اطلاع‌رسانی کنیم و با کمک مسئولینی که در سطح شهرستان متصدی پست‌های متفاوت هستند مشکلات مردم و جامعه را کاهش دهیم.

مسئول راهبردی سپاه ناحیه همدان ی با اشاره به تنوع موضوعات اجلاسیه تصریح کرد: موضوعاتی که برای اجلاسیه‌ها انتخاب می کنیم موضوعاتی است که در سطح جامعه بر اساس رفع و انعکاس مشکلات مردم اولویت دارد.

وی ادامه داد: با برگزاری اجلاسیه به نوعی به مدیران و مسئولین شهرستانی که در صدد هستند با همفکری در راستای کم کردن آسیب‌ها و رفع مشکلات تلاش کنند، مشاوره ارائه می‌شود و این می تواند ظرفیت رایگانی برای متولیان باشد.

صفایی با بیان اینکه در سال 95 تعداد دو سهمیه اجلاسیه از طریق راهبردی سپاه استان به ما اعلام شد، اظهار داشت: اولین اجلاسیه در نیمه اول سال جاری با مسئولیت معاونت فرهنگی سپاه ناحیه و با موضوع برنامه‌های بومی و محلی برگزار شد.

مسئول راهبردی سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری اجلاسیه دوم که یازدهمین اجلاسیه عمومی مجمع بسیج است، عنوان کرد: این اجلاسیه در راستای تحقق منویات پر محتوای مقام معظم رهبری با موضوع پیشگیری و کاهش جرائم و مفاسد اخلاقی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص زمان برگزاری اجلاسیه اضافه کرد: این اجلاسیه با مسئولیت کارگروه اجتماعی مجمع بسیج شهرستان همدان در روز یکشنبه 24 بهمن ماه در محل کانون بسیج جوانان برگزار می‌شود.

صفایی با بیان اینکه کارگروه برای برگزاری اجلاسیه جلسات متعدد و گسترده تشکیل داده است، افزود : در سطح کارگروه با مسئولین ذیربط در سطح شهرستان از طریق مراجع قضایی و نهادهایی که به نوعی در جهت کاهش جرائم و مفاسد اخلاقی دخیل و تاثیرگذار هستند جلساتی داشتیم.

وی به حضور معاونت پیشگیری دادگستری استان در اجلاسیه خبر داد و بیان داشت : در این اجلاسیه توسط دکتر قهرمانی رییس کارگروه اجتماعی مطالب لازم ارائه خواهد شد و سپس با برقراری ارتباط دوسویه، توسط مسئولین دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط به تناسب سوالات مردم پاسخ داده خواهد شد.

مسئول راهبردی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه مجمع یک نهاد عمومی است، تصریح کرد: بعد از برگزاری اجلاسیه اگر پیگیری‌های صحیحی با همکاری دستگا‌ه‌ها صورت بگیرد به طور قطع تاثیر مثبتی در سطح جامعه خواهد داشت.

صفایی با بیان اینکه در بحث پیشگیری مبنای آموزش همگانی است،یادآور شد: پس از برگزاری اجلاسیه برنامه‌های آموزشی در راستای پیشگیری از جرائم پیش‌بینی شده که امید است با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی شاهد کاهش جرایم در سال 96 باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن