Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی نقش نویسندگان و مجاهدان در رفع دغدغه های مقام معظم رهبری بی بدیل است

نقش نویسندگان و مجاهدان در رفع دغدغه های مقام معظم رهبری بی بدیل است

معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار دفتر مقام معظم رهبری گفت: نقش نویسندگان و مجاهدان  و راویان هشت سال دفاع مقدس در رفع دغدغه های مقام معظم رهبری بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، ایمان عطار زاده در در آیین رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب های «گلستان یازدهم»، «دختر شینا»،« وقتی مهتاب گم شد» و «آب هرگز نمی میرد» در همدان پیام مقام معظم رهبری را قرائت کرد و افزود: مؤسسه حفظ و نشر آثار دفتر مقام معظم رهبری در سالهای قبل تقریظ کتبی را تحت عنوان پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت رونمایی کرد و امسال نیز در همدان این رونمایی انجام می شود.

وی ادامه داد: در این محفل حضور پیدا کردیم تا تقریظ مقام معظم رهبری بر کتبی از نویسندگان و مجاهدان همدان رونمایی کنیم و تلاشی در راستای اهداف این مؤسسه است تا آثار فاخر تولید شده را در این حوزه دفاع مقدس را به جامعه معرفی و به فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.

عطار زاده یادآور شد: برای رفع دغدغه های مقام معظم رهبری، نقش مجاهدان که به صورت خودجوش این رسالت بزرگ را بر عهده دارند نقشی بی بدیل است.

وی در پایان دهه فجر را با یاد و نام بنیانگذار انقلاب اسلامی گرامی داشت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن